nowa platforma laif.pl

Zakończyliśmy prace projektowe i wdrożeniowe dla nowej platformy informacyjnej magazynu muzycznego www.laif.pl

Prace obejmowały opracowanie strategii, kreację oraz kompleksowe wdrożenie programistyczne.

W efekcie powstał responsywny serwis zgodny z aktualnymi trendami w zakresie dystrybucji i konsumpcji treści www/mobile.

serwisy www ecommerce warszawa

serwisy www ecommerce warszawa


e-commerce dla Laboba.pl

Specjalizujemy się w tworzeniu responsywnych sklepów internetowych.

Na zlecenie polskiego projektanta i producenta galanterii skórzanej LaBoba.pl stworzyliśmy lekką formę sklepu, który idealnie wpisuje się w filozofię LaBoba.

Dedykowana plaftorma została opracowana w Responsive Web Design co zdecydowanie poprawiło jakość komunikacji w oparciu o różne platformy wyświetlające treść sklepu.

Całośc dopełniła integracja z PayU oraz wartwa promocyjna połączona z profilem na Facebook. W imieniu Klienta zapraszamy do zakupów www.laboba.pl

sklepy internetowe e-commerce


Kampanie Facebook / Social

Często otrzymujemy pytania dotyczące kampanii na Facebook – dlaczego warto …?

Media społecznościowe niosą ze sobą niepowtarzalną możliwość budowania relacji z otoczeniem – długotrwałych i pełnych zaangażowania. To ogromna szansa zarówno dla małych jak i dużych przedsiębiorstw, które cenią sobie rozpoznawalność oraz uznanie wśród klientów. 

Konto na Facebook ma już 5 milionów Polaków, a liczba ta zwiększa się każdego dnia. Oznacza to miliony klientów, kupców, kontrahentów, pracodawców, odbiorców, fanów. Obecnie promocja firmy na Facebook-u to światowy trend. Każda firma, która chce osiągnąć sukces na rynku musi – po prostu musi – być promowana na Facebook-u.

kampanie facebook w adpr

Po pierwsze: rozpoznawalność

Działania wizerunkowe w mediach społecznościowych pozwalają na zwiększenie liczby pozytywnych informacji o firmie, produktach, usługach w sieci.

Po drugie: wzrost zaufania

Prowadzone badania dowodzą, iż przedsiębiorstwa obecne w mediach społecznościowych cieszą się większym zaufaniem wśród konsumentów.

Po trzecie: komunikacja zwrotna

Obecność firmy w mediach społecznościowych pozwala na uzyskanie informacji zwrotnej od konsumenta. Pozwala to na modyfikację lub wprowadzenie na rynek zupełnie nowych produktów dopasowanych do potrzeb internautów.

Po czwarte: wzrost sprzedaży

Działania z zakresu social media marketing nie tylko wpływają na rozpoznawalność produktów i usług, ale także poprawę wizerunku firmy, przekładają się również na odczuwalny wzrost sprzedaży. 

kampanie facebook social adpr

Jak pracujemy?

  • systematycznie publikujemy oryginalne posty na fanpage oraz w innych profilach społecznościowych 
  • obserwujemy bacznie zachowanie fanów na fanpage
  • prowadzimy aktywną dyskusję z fanami/ zachęcamy do zabawy
  • zgłębiamy zainteresowania fanów tak, aby zaskakiwać ich ciekawymi tematami. Z wyprzedzeniem planujemy konkursy/ akcje; zaskakujemy nowymi pomysłami 
  • wspieramy na fanpage akcje realizowane przez firmę off-line
  • pośredniczymy w komunikacji pomiędzy fanami, a firmą na fanpage oraz poprzez e-maile
  • przygotowujemy i realizujemy strategię działania w sytuacjach kryzysowych
  • rozwiązujemy wszelkie problemy techniczne na fanpage

kampanie social media adpr

Dlaczego warto z nami współpracować?

  • oferujemy naszym klientom kompleksowe usługi w zakresie działań SMM, począwszy od budowania strategii SMM, jej realizacji, poprzez przygotowywanie aplikacji a skończywszy na doradztwie

  • poprzez stały dostęp do publikacji branżowych na bieżąco poszerzamy naszą wiedzę dotyczącą marketingu społecznościowego, dzięki czemu możemy zaoferować naszym klientom profesjonalną i rzetelną obsługę

  • możemy pochwalić się wieloletnim doświadczeniem związanym z tematyką marketingu i PR-u, wieloma publikacjami w branżowych mediach w Polsce.

  • Klienci w każdej chwili mają do dyspozycji zespół naszych specjalistów, którzy udzielą odpowiedzi na wszystkie nurtujące ich pytania.

  • Zapewniamy darmową i rzetelną wycenę kampanii.

  • Stawiamy na efektywność – najwyższa pozycja witryny w wynikach wyszukiwania nie oznacza, że osiągnęliśmy dla klienta maksimum korzyści.

  • Umiejętności oraz doświadczenie copywriterskie członków naszego zespołu pozwalają redagować atrakcyjne i skuteczne marketingowo teksty na strony www Klientów.


ADPR Group dla Złota Nitka 2013

Centrum Konferencyjno Wystawiennicze Międzynarodowych Targów Łódzkich powierzyło naszej agencji kompleksową realizację obsługi PR/ePR projektu Złota Nitka 2013.

Do zadań Agencji należeć będzie kompleksowa obsługa projektu w sieci w tym pełna dystrybucja informacji w ramach mediów branżowych, media relations, rozwój strony projektu na profilu Facebook.

adpr group pr social media

Złota Nitka to konkurs dla młodych projektantów ubioru - organizowany przez Międzynarodowe Targi Łódzkie odbywa się w Łodzi od 1992 roku.

Od pierwszych edycji nieprzerwanie inspiruje i przyciąga do siebie świat mody: projektantów, producentów odzieży, media i osobowości. Jego misją jest wyłanianie największych talentów spośród młodych projektantów oraz ich szeroko rozumiana promocja.

Wstaw tytuł zdjęcia

Na wybiegu Złotej Nitki swoje pierwsze kroki stawiali tacy twórcy jak Maciej Zień, Monika Onoszko, Łukasz Jemioł, Maria Wiatrowska, Dawid Tomaszewski czy duet paprocki&brzozowski.

Zespołem obsługującym klienta kieruje Rafał Karwacki

Umowa obejmuje okres do dnia finału konkursu - tj. 17.05.2013 r.


STAR 2012 dla Lowepro !

Ostatni okres przyniósł wysyp nagród branżowych dla Klientów, których obsługujemy w ramach realizacji strategii PR / ePR.

28 lutego w klubie Hybrydy w Warszawie odbyła się uroczysta gala wręczenia Polskich Nagród Fotograficznych STAR 2012 ufundowanych wspólnie przez trzy czołowe media fotograficzne: magazyn DIGITAL FOTO VIDEO, program Fotograficzny Program Bez Nazwy oraz Optyczne.pl, a także sklep internetowy Agito.pl.

Wstaw tytuł zdjęcia

Miło nam poinformować, iż w kategorii Torby i plecaki fotograficzne Lowepro zdobyło dwie nagrody – Wyróżnienie dla Rover Pro 45 L AW oraz Nagrodę Główną – statuetkę STAR 2012 za Event Messenger 250 !

adpr obsługa PR dla Lowepro


Tramen Tepui 2012 – film i zaproszenie na konferencję!

Ukazały się dwa ważne materiały o wyprawie i jej dokonaniach. Pierwszy – w magazynie TRAVELER National Geographic (numer sierpniowy), opisujący wyprawę pod kątem przygody. Zdjęcia i tekst: Marek Arcimowicz. Wkrótce, na portalu Tierralatina.pl ukaże się wersja autorska, pełna relacja ze zdobycia piaskowcowej baszty w sercu puszczy między Gujaną a Wenezuelą. Obecnie w sprzedaży jest magazyn NATIONAL GEOGRAPHIC z materiałem okiem biologa – świetny tekst spod pióra Izy Stachowicz. Fotografie podobnie jak w poprzednim materiale, wykonał Marek Arcimowicz.

Również na łamach portalu Tierralatina lada moment będzie można przeczytać historię wyprawy oczami kierownika – Michała Kochańczyka.

Film i zaproszenie na konferencję:

W ramach projektu ADPR Group była odpowiedzialna za działania PR w sieci.